Surf Camp and manly - Reisverslag uit Sydney, Australië van Denise Ankone - WaarBenJij.nu Surf Camp and manly - Reisverslag uit Sydney, Australië van Denise Ankone - WaarBenJij.nu

Surf Camp and manly

Door: Denise

Blijf op de hoogte en volg Denise

28 September 2015 | Australië, Sydney

Whoohoo! Ik ben op surf camp geweest. Het weer was heeeeel slecht voor Australische maatstaven. Zelfs voor Nederlandse. Maarr daar trekken wij ons niets van aan. Hup wetties (wetsuits) aan en gaan. In Oz laten ze alles op ie eindigen. Wetties, Brekkie (breckfast) barbi (bbq) en zelfs chrissie (christmas).
Ik ben 5 dagen op surf camp geweest en dagelijks 4 uur les gehad. Nu kan ik dus surfen! een beetje... Ik kan in ieder geval recht op staan en bijna een 180 ;)
Weer veel nieuwe vrienden gemaakt op surf camp waarvan een ook nog geen reisplannen had dus die hebben we nu samen gemaakt: Andy en ik vliegen woensdag naar alice springs om daar een tour te doen naar Uluru (ayers rock) en kings canyon. Daarna door met de bus naar Cairns om vanaf daar naar beneden te reizen tot we weer in Sydney zijn en onderweg alle toeristische attracties aan te doen. Ergens midden in wil ik nog wat farm work doen.

Zondag kun je in Sydney goedkoop met het openbaar vervoer dus zijn we met de Ferry naar Manly gegaan en hebben daar een flinke wandeling gemaakt door t bos, en langs kliffen en lekker op het strand gezeten.
Zie facebook voor foto's

• 28 September 2015 - 13:27

Bart:

Klinkt goed!! Geniet van Ayers rock en vooral Van kings canyon! Wel factor 50+ daar gebruiken, wij waren vuurrood na 15 min zonder bescherming. Have fun!