Nog 2 weken - Reisverslag uit Groningen, Nederland van Denise Ankone - WaarBenJij.nu Nog 2 weken - Reisverslag uit Groningen, Nederland van Denise Ankone - WaarBenJij.nu

Nog 2 weken

Door: Denise

Blijf op de hoogte en volg Denise

06 April 2012 | Nederland, Groningen

Over twee weken is het dan eindelijk zo ver! Op 20 april zal ik vanaf Dusseldorf op het vliegtuig stappen, op weg naar Kameroen. Super spannend vind ik het, maar heb er ook heel veel zin in.
Ben inmiddels bijna klaar met alle voorbereidingen: heb alle prikken gehad, heb een visum en heb een hoop kleren, medicijnen en een schrijfboekje aangeschaft. Tijdens mijn verblijf van twee maanden zal ik verblijven in Lysoka, een dorpje in de buurt van Buea, in het zuidwesten van Kameroen.
Ik ga proberen regelmatig wat op deze site te plaatsen maar kan niets beloven aangezien het internet daar niet zo vloeiend gaat als hier.
Blijf deze blog in de gaten houden als je meer wilt weten, of schijf in om mail te ontvangen als ik wat heb geschreven.

Liefs!

• 07 April 2012 - 08:14

Ceciel:

Goed idee van je om dit te doen. Ik hoop dan ook regelmatig wat van je te lezen. Ben heel benieuwd naar je ervaringen.

• 13 April 2012 - 10:01

Neil0s:

Ben nu al benieuwd naar de verhalen. Veel plezier en een goeie reis!

• 20 April 2012 - 21:06

Jos: