Eerste week - Reisverslag uit Buéa, Kameroen van Denise Ankone - WaarBenJij.nu Eerste week - Reisverslag uit Buéa, Kameroen van Denise Ankone - WaarBenJij.nu

Eerste week

Door: Denise

Blijf op de hoogte en volg Denise

27 April 2012 | Kameroen, Buéa

Mijn eerste verslag vanuit Kameroen!
Heb jullie zo ontzettend veel te vertellen! Zal proberen er een beetje logisch verhaal van te maken.

Vrijdag aond aangekomen op het vliegvel in douala. Drukte en hectiek maar gelukkig zag ik mieke snel staan. Met haar geld gewisseld en toen naar het hostel. Na ingecheckt te hebben ging mieke weg en liet me helemaal alleen midden en ee enorme stad. Dat was ff heftig!!. Gelukkig kwam Licia de volgende dag al aan. Super leuk! Zondag tour door douala gedaan. Wat een stad. Druk en heet!
Bovendien vielen we verschrikkelijk op. We zijn op marktjes geweest voor fruit, vis en souvenirs en overal werden we nageroepen: la blanche, la blanche (wat betekent dat dat we blank zijn)
Maandag zijn we naar buea gegaan waar we van la blanche naar whitemen gingen. Ons huis in lysoka is superleuk en Madame is super lief! Elke dag als we thuis komen is ze blij dat haar dochters, zoals ze ons noemt, weer thuis zijn. Het eten is lekker en er wordt goed voor ons gezorgd!

Hopenlijk kan ik jullie binnenkort snel meer vertellen over mijn belevenissen hier.

Lieeeeefs en knuffels! mis jullie allemaal!

ps. Smsjes van jullie naar mijn nederlandse nummer kosten niets extra dus houd me vooral op de hoogte van wat er in Nederland gebeurd! (ik stuur alleen niet altijd wat terug)

  • 26 April 2012 - 12:39

    Steven:

    Heeey Denise!

    Wat fijn dat je het erg naar je zin hebt, veel nieuwe dingen ziet en dat er goed voor je wordt gezorgd!

    Lieefs

    steven

  • 26 April 2012 - 12:41

    Leonne:

    Eerste indruk klinkt goed! Heeeel erg veel plezier daar, geniet ervan!
    xxxx

  • 26 April 2012 - 15:01

    Suzanne:

    Leuk dat je zo enthousiast bent en fijn om te horen dat je goed bent aangekomen!! Ben benieuwd wat je daar allemaal gaat meemaken! ;) Liefs!

  • 28 April 2012 - 10:39

    Jos:

    Ik mis hier een 'like' knop! Enjoy, blanche!

  • 28 April 2012 - 10:40

    Jos:

    Gevonden!

  • 29 April 2012 - 10:38

    Oma:

    Denise,
    Heel veel plezier en een mooie tijd.
    Groetjes Oma

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Denise

Momenteel op working holiday down under

Actief sinds 06 Feb. 2012
Verslag gelezen: 246
Totaal aantal bezoekers 13095

Voorgaande reizen:

15 September 2015 - 29 Februari 2016

Australië en Nieuw Zeeland

20 April 2012 - 18 Mei 2012

Kameroen

Landen bezocht: