'you are the most beautiful girl I have ever seen' - Reisverslag uit Buéa, Kameroen van Denise Ankone - WaarBenJij.nu 'you are the most beautiful girl I have ever seen' - Reisverslag uit Buéa, Kameroen van Denise Ankone - WaarBenJij.nu

'you are the most beautiful girl I have ever seen'

Door: Denise

Blijf op de hoogte en volg Denise

01 Mei 2012 | Kameroen, Buéa

Oh Oh wat een charmeurs die kameroenezen!! Je struint even door je dorpje en er komt een man naar je toe. Hij stelt zich voor als Gabriel en zegt dat je het mooiste meisje bent dat hij ooit heeft gezien, wil je nummer, met je afspreken, je vriend zijn en het liefst met je trouwen. Als ik zeg dat ik al een vriend heb schrikt dat m niet echt af. Bijna bot moet ik m vertellen dat ik nu echt door wil lopen en dat ik mijn nummer niet kan geven.

Je snapt het: wij blanken hebben nog al wat aanbidders hier! Sommige willen gewoon een praatje met je maken, anderen, zoals Gabriel willen direct met je trouwen. Het is enigzins vleiend, doch ook vrij irritant. Mjah, je doet er niets aan, want minder blank zullen we niet worden, dus vriendelijk blijven lachen en alle complimenten over je heen laten komen :)

Gister iets super leuks meegemaakt! Licia had een bal gekocht en we waren een beetje aan het over trappen. Toen kwam ik op t idee om dat spelletje te spelen waarbij je elkaars flessen water om moet gooien met de bal. Yvette, het 9 jarig meisje dat bij ons woont deed ook mee en binnen een half uur stonden er 20 kinden om ons heen! Heb mijn fles afgestaan aan uiterst schattig kereltje en even later stond Licia haar fles ook af. De hele middag heeft het halve dorp aan kinderen ons spel gespeeld en waren helemaal door het dolle! Ge-wel-dig!!

Snel vertel ik jullie meer over de projecten en Lysoka!

  • 01 Mei 2012 - 13:58

    Licia Dam:

    Haha, geweldig die kindjes (:

  • 01 Mei 2012 - 16:21

    Mam:

    Ik denk dat het tijd wordt om je "trouwring" weer om te doen.
    Wat leuk met die kindjes!! :)
    Liefs xx

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Denise

Momenteel op working holiday down under

Actief sinds 06 Feb. 2012
Verslag gelezen: 316
Totaal aantal bezoekers 13088

Voorgaande reizen:

15 September 2015 - 29 Februari 2016

Australië en Nieuw Zeeland

20 April 2012 - 18 Mei 2012

Kameroen

Landen bezocht: