De eerste dagen - Reisverslag uit Sydney, Australië van Denise Ankone - WaarBenJij.nu De eerste dagen - Reisverslag uit Sydney, Australië van Denise Ankone - WaarBenJij.nu

De eerste dagen

Door: Denise

Blijf op de hoogte en volg Denise

21 September 2015 | Australië, Sydney

Goedemorgen!
Een eerste update vanuit Oz. Donderdag aangekomen hier na een vlucht van 36 uur waarvan een stop van 10 uur op taipei, taiwan. Echt een mega vliegveld met gratis massagestoelen (Lees 5x massage).
Donderdag direct maar mn Australische nummer geregeld zodat ik weer bereikbaar ben en ook een rekening geopend. Al snel kom ik er achter dat Australische mensen super extreem behulpzaam en aardig zijn, wat heel fijn is als je nieuw en alleenig bent. S middags naar een welkomstpraatje geweest, daar wat jongens leren kennen en met hen wat gaan eten. Ik wilde per se niet slapen overdag ivm jetlag. Wat een stomme dingen zijn dat trouwens jetlags! Super moe, maar niet kunnen slapen, geen honger en duizelingen. Heb er nog steeds last van. Vrijdag een citytour gedaan. Uren door Sydney gewandeld, wat super leuk was. T is hier nog niet heel warm dus ik had me niet ingesmeerd. Dom want hier doen ze niet aan zoiets als ozonlaag dus was ik verbrand. Gelukkig viel t mee en smeer ik me nu braaf in bij elk waterig zonnetje. Na de citytour ging ik met Rianne, een meisje wat tijdens de citytour heb leren kennen naar bondi om daar vrienden van Jeffrey op te zoeken voor een bbq. Super lief dat ze me hadden uitgenodigd, ik voelde me heel welkom. Zaterdag lekker uitgeslapen en met scott, een Canadese jongen, rianne op de bus naar Byron gezet en daarna door de stad gewandeld. S avonds naar de vuurwerkshow in Darling Harbour geweest. Geweldig vuurwerk en dat doen ze dan elke zaterdag! Benieuwd hoe t hier is met new years eve. Hebben hier ook nog een casino van binnen gezien en dat was.. Groot. Zondag met Scott en met roomie Carl naar blue mountains geweest. Wauw! De mooiste uitzichten die ik ooit heb gezien!! Dat belooft veel goeds voor de rest van de reis. Nu zit ik in de bus op weg naar surfkamp. 5 dagen met 100 man leren surfen. Ik heb er zin in!
Ik merk dat alleen reizen in het begin best lastig is. Je ontmoet veel mensen maar bent uiteindelijk toch op jezelf aangewezen. Hoop op surfkamp wat mensen te ontmoeten die dezelfde kant op gaan. Ik ben van plan volgende week naar Cairns te vliegen want daar is het mooi weer. Later meer en check ook vooral de foto's! Groetjes en kusjess

• 21 September 2015 - 07:21

Geon:

Geniet ervan!

• 21 September 2015 - 09:11

V:

Veel plezier laiverd!

• 21 September 2015 - 11:39

Ceciel:

Leuk dat je nu ook leert surfen. Mooie foto's trouwens van de blue mountains. Veel plezier deze week en lekker genieten!!! Liefs xx

• 21 September 2015 - 17:57

L :

Stiekem toch een beetje jaloers! Xje! Lies

• 23 September 2015 - 21:54

Steven En Sanne:

Goed om te lezen dat je t leuk hebt! Veel plezier op surfkamp! Kusjes ons

• 24 September 2015 - 12:18

Jos:

Veel plezier op het surfkamp.
    Pas op voor de haaien!!