noosa, bushcamping & brisbane - Reisverslag uit Brisbane, Australië van Denise Ankone - WaarBenJij.nu noosa, bushcamping & brisbane - Reisverslag uit Brisbane, Australië van Denise Ankone - WaarBenJij.nu

noosa, bushcamping & brisbane

Door: Denise

Blijf op de hoogte en volg Denise

10 November 2015 | Australië, Brisbane

Moi!
Dit is de eerste blog die ik daadwerkelijk typ met een toetsenbord. Ik zit nu in de greyhound travel agency store met goede wifi en dus een computer.
Vorige week was ik in Noosa, de plek waar de rijke ozzies op vakantie gaan. Veel dure apartementen langs het strand en alles is duuuur. Gelukkig waren we hier maar 1 nacht waarna we vertrokken naar de everglades voor een kano en campingtour van 4 dagen. De eerste nacht sliepen we nog in een soort van bed frame waar een hangmat in hing, de nachten erna moesten we het helaas doen met tenten en het gezelschap van vele huntsman spiders. Ik ben helemaal over mn spinangst heen :P
Op dag twee en drie gingen we met een groep kanovaren. De eerste dag up stream en de tweede dag down stream naar een meer met heel veel stingrays (roggen). Ik zat in een super leuke groep en heb me in de middag en avonden vermaakt met kaartspelletjes, volleybal, kampvuur en natuurlijk ' never have i ever'. Na de bushcamp was ik weer voor 1 nacht in noosa waar ik samen met Andy een wandeling langs de kustlijn heb gemaakt en dolfijnen heb gespot :D Nu ben ik in Brisbane en hoop ik een baantje te vinden. Heb me al opgegeven voor de jobclub in ons hostel en vanmiddag een sollicitatie gesprek voor een callcenter. Heb in ieder geval genoeg callcenter ervaring dus hope for the best!
Verder beginnen hier langzaam de kerstversieringen te voorschijn te komen wat heel raar is want het is nu 27 graden en bovendien realiseer ik me dat ik met kerst niet thuis zal zijn. Nog 6 weken tot kerst. Daarna zal ik weer verder reizen naar beneden tot ik hopelijk met oud en nieuw in sydney ben. Is het al lekker koud aan het worden in nederland? Stiekem mis ik de herfst wel een beetje, al mag ik niet klagen geloof ik ;)

Tot later! X Liefs

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Australië, Brisbane

Denise

Momenteel op working holiday down under

Actief sinds 06 Feb. 2012
Verslag gelezen: 212
Totaal aantal bezoekers 13083

Voorgaande reizen:

15 September 2015 - 29 Februari 2016

Australië en Nieuw Zeeland

20 April 2012 - 18 Mei 2012

Kameroen

Landen bezocht: